Ohje / Usein kysytyt kysymykset

Seuraavassa on vastauksia yleisimpiin kysymyksiin. Jos sinulla on kysymys, johon et löydä täältä vastausta, voit lähettää viestin osoitteeseen: support@m3panel.com.

Maksaako M3 Panelin jäsenyys?

Jäsenyys ei maksa mitään, ja M3 Panel maksaa kuljetuksen, kun lähetämme sinulle tilaamasi lahjat.

Montako kyselyä voin täyttää?

Tutkimuksen laatu riippuu suuressa määrin vastausprosentista. Siksi pyydämme jäseniämme vastaamaan mahdollisimman moneen kyselyyn.

Voinko vaihtaa pisteeni käteiseen?

Et. M3 Panel ei voi maksaa käteistä.

Sähköpostiosoitteeni on muuttunut - mitä teen?

Sinun on valittava Omat sivuni valikosta - "Hallinoi omaa tiliä" ja klikata linkkiä "Vaihda sähköpostiosoitteesi".

Miten voin irtisanoa jäsenyyteni?

Valitse Ota yhteys -kohdasta Eroaminen M3 Panelista. Sen jälkeen sinua pyydetään vielä vahvistamaan, että todellakin haluat irtisanoa jäsenyytesi. Jos valitset Kyllä-vaihtoehdon, tilisi ja kaikki sinua koskevat tiedot poistuvat, etkä enää vastaanota kutsuja M3 Panelilta.

En ole saanut sitä määrää pisteitä, joka minulle luvattiin tutkimuksen teon yhteydessä.

M3 Panel päivittää jatkuvasti pisteiden määrää tutkimuksen loputtua. Syynä voi olla se, että tilisi päivitykseen saattaa kulua kaksi päivää.

Haluan ottaa yhteyden asiakaspalveluun.

Voit ottaa yhteyden osoitteeseen support@m3panel.com. Otamme mielellämme vastaan palautetta jäseniltämme, että voimme tehdä asiat vielä paremmin tulevaisuudessa.

Myymälässä ei ole mitään minua houkuttelevia tuotteita.

Päivitämme jatkuvasti myymälän tarjontaa. Voit mielellään lähettää ehdotuksia uusista tuotteista osoitteeseen support@m3panel.com. Ota kuitenkin huomioon, että käytämme tavaroita, jotka eivät voi mennä rikki lähetyksessä.

Yksi ystävistäni haluaa myöskin liittyä M3 Panelin jäseneksi.

Ystäväsi on erittäin tervetullut jäseneksi. Kun hän on vastannut ensimmäiseen kyselyynsä, sinä saat tilillesi 250 pistettä.